marți, 26 mai 2009

si pentru ca nu vreau intr-a doispea

(astea's ganduri pe final d'a 11a)

- bac-bac-bac, imi suna a mac-mac-mac; n-am inteles niciodata limbajul ratustelor, asa cum nu o sa inteleg nici bacul asta;

- nu stiu daca o sa-mi fie dor de colegi (de cativa o sa-mi fie sigur) si nici n-as vrea sa stiu ca mai am un an la dispozitie ca sa-mi dau seama;

- mahhh, eu iubesc Carabella... de liceu sigur o sa imi fie dorrr;

- oficial, o sa fie ultima experienta la isto; neoficial, viata abia incepe... ;)

- o sa am parte de adevarate ciocniri de principii cu ai mei parinti :D o si vad pe mama cercetand fiecare ungher bucurestean, ca sa fie ea sigura... ;

- pentru ca nici nu stiu daca o sa fie Bucuresti...;

- o sa incep sa ma rog sa mai am doar cearcanele din a11a;

- iar o sa faca astia sens giratoriu in zona si eu n-o sa-mi dau seama;

- stelutele de pe cerul geamului meu se vor reflecta bizar in caietul de limba franceza deschis dupa miezu' noptii - si-o sa-mi strice experimentul;

- nu o sa mai am timp sa scriu asa cum scriu eu...;

- mhhh, nu mi-am gasit inca un coltisor al meu;

- si-as putea sa o iau oricand de la 0, dar nu vreau pentru ca nu vreau..;

- pentru ca nu vreau sa cresc si gata.

(si poate ca nu o sa mi se simta lipsa)
(si poate ca ne iubim atat de mult incat o sa ne uitam repede)
(si poate ca ar trebui sa profit de pe acum de timpul ramas...)

2 comentarii:

  1. O sa vezi ca a 12-a o sa fie cam ca a 11-a, dar cu un "bac" in coada. Ma rog, eu nu voi trai experienta admiterii de dupa bac, asa ca nush cum o sa se reflecte exact in viata ta. Dar... o sa fie placut. Pe bune! A 9-a si a 10-a au fost mai lame-o in opinia mea. Ma rog, a 9-a mai mult ca a 10-a.
    Daca inca nu te-am convins, mai citeste o data articoul cu 12C din revista ;))

    your loveliest,
    Bibi

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu "bac" in coada? Adica... "tabac"? O inveti pe Simona sa fumeze, huh? :))
    Glumesc. :)

    RăspundețiȘtergere