duminică, 24 mai 2009

De prin viata adunate


21 mai. O altfel de zi.

Ora 12. Ii dau beep.

-Ce-ai patit?

-Haha. Am castigat...

-Da? La ce?

-Cum adica?

-La ala la care te-am ajutat eu?

-La ce m-ai ajutat?

-Hai, mah, recunoaste ca fraza aia a mea te-a schimbat. Daca nu-ti ziceam eu atunci, nu te mai apucai tu de treaba. Degeaba ai trantit usa.

-Aaaa, da? (damn it!!!)

-Hai ca am treaba. Vorbim mai tarziu. ("Tarziul" acela nu vine niciodata)

............................................................................................................................................

(La multi ani, proasto! Felicitari, proasto!)

Mnuuuu. Vezi ca e meritu' lu' tac'tu'. Daca nu-ti strica tac'tu' tot Pastele, sa stii ca nu-ti aduceai aminte ca ai niste visuri.

Asta-i tata. Tata care nu a stiut ca e 21 mai. Tata care nu a stiut ca mi-am luat revansa.

(Iar tu, fraierooo, adu-ti aminte ca tac'tu' habar n-are!)

Un comentariu: