miercuri, 20 mai 2009

Probabil cel mai sincer entry

(frazele astea au fost postate a doua zi dupa ce au fost gandite)
Nu vreau sa sune artistic.
e 11 noaptea si simt nevoia sa rup ceva din mine ca sa nu ma pierd
eventual, cand o sa mai deschid usa, sa-mi amintesc ca eu o dau mereu in bara
azi mi-am iesit din nervi din cauza unei tampenii ce se dorea a fi gluma
azi am vazut ca am si altfel de prieteni
d'aia pe care pot sa ii sun si sa le spun ca stau intinsa pe canapeaua din balcon, ca privesc tavanul si ca am toate motivele sa plang, dar nu simt altceva decat o lene vaga, inexplicabila, o retragere ciudata a lacrimilor
am si prieteni care m-au schimbat pentru un film
am vrut ca viata mea sa nu fie un film comercial
stii care e marea mea problema?
ca nu ma bucur de asa-zisele "momente bune"
idealism
nu fac altceva decat sa disec toate experientele, in cautarea unui feeling al carui scenariu il stiu
mi-ar placea sa simt
da, raman cu amintirea acestei operatii perfectioniste
ma preocupa atat de mult incat voi, astia care-mi cititi acum blogul, habar nu aveti ca ati fost candva in gandurile mele
o secunda, o ora, o zi, zilnic
va asez undeva pe tavanul acela si va numar alunitele de pe fata
habar nu ai ca stiu
habar nu ai ca as vrea sa stii
mereu am avut sansa sa aleg
sa aleg prost si apoi sa-mi dau palme
sa privesc, sa stiu ce zace in creierul tau si sa n-am kilogramu' ala de curaj ca sa te trag de mana
sa nu am cuvinte
sau sa am cuvinte pe care alegi sa nu le intelegi
daca ai ales si tu prost?
(mi-ar placea doar sa citesti
si sa ma lasi apoi sa-ti explic)

2 comentarii:

  1. imi place stilul tau de a fi...imi place km gandesti...si un sfat de la mine:::nu mai pune la suflet toate lucrurile mai putin bune,lumea te apreciaza pt ceea ce esti si pt ceea ce faci...si krede ma kiar te apreciaza...ma bucur k te am intalnit si ca iti pot fi prietena(kiar dak nu prea ma consideri...:(:(...)...LA MULTI ANI!!!...te ubesc si ai grija de tne:*:*:*:*...semnat:o persoana care te considera o prietena cu adevarat

    RăspundețiȘtergere