miercuri, 18 martie 2009

Nu e banc

Un fel de "funny moment". La asta cineva trebuie sa planga. Privind detasat marea majoritate a omuletilor alb-negru, mi-am dat seama ca sunt multi cei care se zbat precum pestii pe uscat din dorinta de a fi mereu Sus, dar fara a intelege sensul traseului sau ideea in sine. It's something like "cu susu'n jos" :))). No offense, eu mi-am castigat dreptul de a rade. Astazi, in invalmaseala Prezentului, m-am oprit in incercarea de a fixa figura trupului grabit prin multime. Stiti aia cu "ne calcam pe/in picioare"... Iminent. Daca nici eu nu reusesc sa opresc acea naluca din lunga'i "calatorie" dezinteresata, fara scop, fara granite, atunci, hm, oricum nu o sa ajunga departe. Damn it. Ce stie lumea despre scopuri?!? Niste cuie de 10 cm ii "ridicau" bine de tot dorintele si ascensiunile si o fortau sa-si tina mereu gatul sus. Fata-care-stie-ce-vrea-de-la-viata. Poi ce, Ioana D'Arc nu a salvat lumea pe tocuri??? Cred ca o sa-mi iau o palma de la Istorie pentru asta:))) Sorry, trebuia sa am un argument solid in aceasta inlantuire de detalii care mai de care mai Irealiste. Si totusi. Coincidenta sau nu, vecina mi-a spus ca o colega si-a rupt un toc tanjind sa atinga ultima treapta a scarilor. Hm, lungimea tocului e direct proportionala... Unii lupta, altii devin eroi. Intr-o lume cu ratari, unii dau goluri... de aer.

Morala: D'asta imi ador ghetutzele :X:X

Un comentariu:

  1. de data asta tu ești cea care mi-a citit gândurile- ma rog, eu n-as numi asta "telepatie", ci mai cu seama "cunoașterea oamenilor normali"
    ai idee ce ne șochează? : nu putem sa ne gândim la faptul ca viata prin ochii altcuiva poate fi la fel cu viata prin ochii noștri- sau cel puțin asta e concluzia la care am ajuns eu; [uneori ma întreb : "cum trebuie sa fie sa exiști cu rol de "tipa pe tocuri"?"- ghilimele în ghilimele-numai eu pot face o tâmpenie ca asta]
    ideea e [m-am îndepărtat de la subiect, ca de obicei] ca îți împărtășesc sentimentul [vezi? știu sa fiu și mai concreta :))][aiurea ca trebuie sa ai cont ca sa poți comenta-atunci am semnez : Alina Ivascu [ce stupid ca fac asta ]]

    RăspundețiȘtergere