marți, 17 martie 2009

Ce inseamna sa fii copil

Chiar nu pot sa ma abtin sa nu postez asta. Mi-a creat o stare si chiar e cazul sa-mi notez undeva. Aseara mi-am amintit de unde am plecat. Desigur, exprimarea e aiurea. Un om care cere atat de multe de la Istorie, nu are cum sa uite asta. Aseara a fost cu impact. Culmea ironiei e ca un om-aflat pe carari dupa ora 10-in apriga lui lupta cu subiecte de cand e lumea, mi-a deschis indirect ochii. Daaaa ! O placere nebuna sa-mi amintesc de cei 10-11-12-13 etc ani pe care ii aveam candva in palme. Ne-am luptat iar in discursuri.
  • in clasele primare, ca si in generala, eram 4 (coincidenta sau nu, aseara eram toti prezenti), iar tata ne numea "cei 4 din Vietnam":)))
  • drumul nostru de la scoala pana acasa dura cam 1 ora jumate, atunci cand nu trebuia sa fie mai lung de o juma' de ora;
  • regula de baza: strada??? ce strada?? noi avem santul :)))
  • era mereu o tanti care ne alerga fiindca ii furam florile de la poarta (intotdeauna luam margaritarul);
  • o alta tanti privea zambind, de la fereastra, cum ii mancam ciresele si cum ii ocupam bancuta minute in sir (hehe, veneam din razboi);
  • pe atunci imi placea sa port trening si sa am adidasii plini de scaieti.
Wow, cand am crescut?!? Pe atunci vroiam sa fiu mare. Acum stiu ca in fiecare vara o luam de la capat. Asa cum stim numai noi :X:X (N-am mai ras de mult timp asa cum am facut-o aseara)


2 comentarii:

  1. >:D<>:D<...kte amintiri...nu pot sa cred k ai putut sa scrii asa cva,ma gandeam k ai si uitat...ai uitat sa specifici k Yo am fost cea care si-a amintit prima de aceste experiente...si nu o sa le uit niciodata:P:P:P besk moooolt nebunii mei:*:*:*:X:X:X:X...Oana

    RăspundețiȘtergere