joi, 19 martie 2009

Simti???

Stiu sigur ca azi o sa fac o gafa. E bine de stiut ca nu am de gand sa scriu tot. E doar asa, o spoiala. La fel si starea pe care o am. Hai sa ne rescriem. Again and again and again. Simt cum ma pandeste un sentiment aiurea, in coltul camerei, la coltul strazii, in creierul meu obosit. Stiu sigur ca o sa cad in capcana. Nu vreau sa evit. Vreau sa provoc ceva. Mi-am amintit de ziua aceea in care priveam absurd Copacul cu frunzele-i ruginii. I-am spus si Lui. Vroia un Copac verde. Nu, nu mai spune nimic. Nu te cred. Te minti si ma minti si pe mine.
Stiu ca tata mi-a zis ca nu sunt in stare sa pierd. M-as simti mai bine sa stiu ca as pierde doar eu.
We're trapped. We've been told what life is supposed to be about. The main problem is that we feel disconnected.

P.S. De atunci nu mai vreau copaci. Macar azi sa nu mai aruncam cu pietre. Macar azi sa simti ceva.

2 comentarii:

  1. te-as injura de ma-ta!:))
    sa nu te mai prind ca te pandeste vreun sentiment d-asta.
    bad feeling bad [-x
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei! Tu nu ai timp de astfel de sentimente. Serios acum. Concentrează-te asupra a ceva mai important!

    RăspundețiȘtergere