marți, 9 iunie 2009

Simt miros de gogosi :X

Hmhmh... şi ce-o să fac eu în vacanţa asta...

-o să stau muuuult timp la ţară, acolo unde soarele e mai aproape;
-o să mă bucur cu/de Bibi şi Flor; o să le bat la cap toată vara; o să „chiulim” prin Bucureşti, o să ne cumpărăm chestii vintage, o să vedem filme bune – filmul nostru, o să ne strângem amintirile, o să mai avem amintiri, o să facem poze, o să mâncăm îngheţată şi ciocolată Heidi, o să mă uit la desene animate cu Bibi şi o să ascult discursurile prelungite ale lui Flor („Eşti copil, Sim” :P), o să ne plimbe Bibi cu maşina, o să ne respectăm tradiţiile, o să fim „sensibiloase”, o să fim Simi, Bibi şi Flor;

-o să „telepatizez” cu Georgi; o să ne „englezim”, o să ascultăm muzică d'aia necomercială, o să vorbim despre coincidenţe, o să avem timp să stăm pe banca aia, o să mă plimbe şi ea cu maşina, o să o conving să-şi facă blog, o să o iau la mine acasă şi o să o duc la nucul ăla şi la cireşe, o să ne luăm haine cum ştiu noi, o să ne ofticăm după genţile lungi, de piele maro, o să „încălzim” telefonul, o să vorbim din priviri, o să facem vara asta luuuungă şi o să fim cum suntem noi: „abstract-geniale”;

-o să retrăiesc verile cu gaşca mea de acasă; o sa facem cate-un grătar, o să mergem cu cortul, o să mă plimbe verişoară-mea cu scuterul, o să stăm seara la poartă şi o să o rugăm pe mama să ne facă gogoşi, o să „şomăm”, o să le facem părinţilor cele mai tari faze şi o să îngheţăm pe afară pentru că mereu vom mai avea ceva de povestit;

Şi Eul din mine?

-o să treacă peste probleme aşa cum a făcut întotdeauna: cu zâmbetul pe buze;
-o să profite de zilele cu soare şi o să numere frunzele;
-o să citească istorie şi filosofie şi se va delecta cu literatura rusă;
-o să păzească stelele şi o să-şi pună o dorinţă când o să apară prima...;
-....şi când nu vor mai fi stele, o să dubleze numărul dorinţelor;
-o să scrie iar şi iar şi iar;
-o să îşi completeze playlistul;
-o să accepte invitaţiile Cătălinei la teatru şi o să schimbe opinii cu Denisa;
-o să-şi facă planuri şi dorinţe;
-o să-şi caute amintirile prin sertare;
-o să aibă nopţile sale albe;
-o să revadă muntele;
-o să facă muuulte poze....
-..... dar, oricum, nu o să uite;
-nu o să aibă regrete;
-o să înceapă prin a face tot ce simte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu