vineri, 12 iunie 2009

(.........)

Si uite ca plec...
si nu e vorba de vacanta asta atat de asteptata de unii si de altii,
netraita intens cand a existat ocazia,
nu ma refer la mersul la tara,
la intalnirea cu vechiul Eu/vechile Eu-uri,
la prestabilirea noilor trairi,
la dezamagirea care urmeaza
stiind ca am dat-o in bara gandind prea mult momentul...

uneori pretindem ca stim destule.
nu stim nimic.
habar nu am de rezumatul acelui feeling
si totusi il scriu ca sa nu mai fie nimic in mine
si mi-e sila acum de cuvinte d'alea ascunse dupa deget
si nu pot sa ma pictez pentru ca nu am rabdare
pentru ca m-am saturat sa demonstrez,
m-am saturat sa ma stiu atat de bine
si sa ma stiu doar pentru mine.

am invatat si cum e sa-ti pice netul
sa ai impresia ca X a primit mesajul pe care l-ai scris
si ca isi roade unghiile.

tocmai am scris randuri pe care nu le-am crezut nici atunci
si stiu, mey...
si stiu ca noi iesim de pe mess
cand vorbim despre chestii "existentiale"
pentru ca ne place sa existam in stil propriu
si pentru ca teama, indiferenta si anormalul din creierul tau/meu
sunt gata oricand sa lupte cu posibilii inamici
si da...
s-a inteles ca am atacat identitatea unui om
si daca a fost asa
atunci omul atacat am fost eu
eu - pentru ca mi-am daramat principii
eu - pentru ca am ridicat ziduri intre gandurile mele
acel eu caruia nu ii pare rau ca i-a pasat
acel eu care.... (pauza - pentru ca nu mai urmeaza si episodul 2 al filmului)

"Sim, gata!"
era 12 noaptea
era si 11 ziua
mi s-a zis de multe ori

mai ales aziiiii,
azi cand am fost diletantul perfect,
cand coada ochiului meu era pe faza,
cand ne-am tratat cu spatele
si ne-am simtit, totusi, zambetul perfid si sec.
vreo 2 masini si 20 de metri de trotuar
si o lume viziiiiibila.
atat de clara, de vaga,
incat ne citeam nimicurile prin tricourile sterse si vechi,
pentru ca stiam ca nimicurile nu dispar in masina de spalat
si pentru ca azi am fost invizibila
cu toate nimicurile din mine,
cu toate butoanele telefonului pe care il agitam
ca sa nu mai fiu eu,
ca sa fiu EU.

"Bunaaaaaaaa!"
sa nu o lasi pe proasta sa mearga drept
doreste-i impiedicare rapida.

si nici nu stiu ce e o concluzie.
nu stiu sa spun "gata" cu toata gura.
stiu doar ca poti sa recitesti primul rand
si sa-ti rozi unghiile pe care nu ti le-ai ros
si pe care n-o sa le rozi, stiu...
si poate ne vom mai intalni
pe trotuarul ce are km acum.

nu stiu daca egoismul meu e un defect
poate din egoism am ales sa ma car
stiu doar ca mi-as dori sa nu mai aflu tot
din intamplare, coincidenta, interes
sau pur si simplu
pentru ca nu citesc prefata unei carti
iau ca atare continutul intangibil
si ma joc si ma ard si ma vindec
(Si mi-am amintit de Babel si de jocul cu focul)
si te-am citit si recitit
si asta e probabil rezumatul.

(sunt vreo 30 de pagini pe care nu le-am adaugat aici. 30 de pagini scrise, cateva luni de viata. (ne)trairi, intersectii d'astea de liceu, palme pe care nu mi le-am dat niciodata. nu stiu daca sunt regrete. stiu doar ca am nevoie de curaj ca sa pun Punct.)

P.S. Daca totul se termina cu 2 de "Buna!", un zambet fals aruncat peste strada, o strangere de mana a colegei de traseu ("E chiar gata, Sim. Hai la o pizza.),va spun "Buna" si voua si va zambesc sec si aiurea ca sa treaca vremea. Probabil e ultimul entry. O sa mai scriu cand o sa fiu capabila sa scriu pentru mine. Doar sa nu va mire noile fetze, noile ziduri.

P.S. 2 la 15 minute dupa ce am dat Save acestei postari, am primit linkul de mai jos de la persoana care stia ca "gata" trebuie sa insemne "gata"...:"uite....mai asculta si u....sa vezi cum sta treaba cu oamenii" . Thanks!

(Firma - Nimeni)

http://www.youtube.com/watch?v=N54C2JAQblE

Un comentariu:

  1. Un cititor invizibil12 iunie 2009 la 18:05

    Cititorul asta invizibil iti spune trei lucruri, dupa atata vreme in care a citit si a tacut:
    1) Nu stii cat de mult pot insemna niste randuri scrise chiar virtual si cat de usor (dar incet) pot trece ele peste 20 de metri de trotuar. Crede-ma.
    2) Uituc cum este cititorul invizibil, nu si-a dat seama decat tarziu de iminenta ta plecare. Totusi, ti-a lasat undeva niste imagini mai mult sau mai putin miscatoare, pe care ti le-a promis.
    3) Parca ati fi surori.

    RăspundețiȘtergere