luni, 13 iulie 2009

daca n-am, n-am

mhhhh. stiu.
si mie mi-a fost dor de voi :))
pacat ca nu raman.
nu va mai crizati
n-am net, n-am mess
see u mai rar
mai nou respect si niste reguli
ma tin si de un program
(nu ala cu dorm, mananc si dorm iar)
am timp si sa scriu
si-o sa va povestesc in curand
luati-va si voi carticica aia de la cotidianul
aia de 100 si ceva de pagini despre Che Guevara
"El comandante"
m-a trezit bine de tot
(asta ca sa nu salvez eu singura lumea
ci sa va chinuiti si voi)
in rest...
cine imi vinde o carte de economie?
(dovada ca decizia e batuta in cuie)
mda.. nebunie mare :))

si chiar ma bucur ca v-am mai "citit"
pana la marea revenire
va urez vacanta placuta si spor unde e cazul.

m-am facut copil cuminte.
ma intreb doar cat o sa dureze :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu