miercuri, 15 iulie 2009

nu-i asa ca stii?

şi nicio frază n-o să sune bine.
azi m-am aşezat în faţa televizorului când am auzit R.E.M
losing my religion
everybody hurts
all the way to reno
10 minute în care mi-au năvălit amintirile
avem o grămadă
atât de multe încât mi-am căutat melodiile în calculator şi le-am ascultat toată ziua
3 ani, iubita
3 ani în care şi-ar fi dorit mulţi o prietenie ca a noastră
ai fost lângă mine la fiecare lacrimă, la fiecare zâmbet
2 oameni care nu s-au certat niciodată
are dreptate mihai
nu trebuie să fim surori ca să ne înţelegem atât de bine
vreau şi pentru tine ce vreau şi pentru mine
dacă ce vrei tu de la viaţă se găseşte acolo
nu pot decât să-ţi doresc să atingi acel ceva cât mai repede
abia vă aştept în decembrie
ca pe nişte „şefi de stat”
să n-o uiţi pe Flor printre american people
eventual să ai grijă de ea
(mă omoară la faza asta)
vara viitoare trebuie să mergem la munte
după ce o să am cel mai tare bac
pentru că o să fiţi lângă mine
honey....
doar să nu pleci fără să ştii că te iub prea mult ca să încapă aici
şi că te iub atât de mult încât anul ăsta o să fii mândră de mine

mulţumesc pentru ce ai schimbat în mine
mulţumesc pentru anii care urmează

Un comentariu:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=XVoCJJFuS60

    Sa asculti/cauti versurile ;))

    RăspundețiȘtergere